maNga Fan Clup
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Arama

Sonuç :

Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» selam herkese
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Çarş. Ağus. 31, 2016 4:05 am tarafından Nokta ~

» ''Yine Yeni Yeniden'' ÖZEL HABER
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1C.tesi Şub. 07, 2015 1:03 pm tarafından Nokta ~

» ''Yine Yeni Yeniden'' ÖZEL HABER
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1C.tesi Şub. 07, 2015 1:01 pm tarafından Nokta ~

» Slm ben furkan
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1C.tesi Şub. 07, 2015 12:55 pm tarafından Nokta ~

» maNga Özel Röportaj | tv8
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1C.tesi Şub. 07, 2015 12:53 pm tarafından Nokta ~

» maNga - Yine Yeni Yeniden
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1C.tesi Şub. 07, 2015 12:44 pm tarafından Nokta ~

» Berksan ft.Hande Yener - Haberi Var Mı?
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1C.tesi Ocak 31, 2015 7:15 am tarafından Nokta ~

» maNga ve Cizgi Karakterleri
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Perş. Ocak 29, 2015 9:03 am tarafından Nokta ~

» Birol Giray (BeeGee) feat. Ferman - İki Yol
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Perş. Ocak 29, 2015 6:12 am tarafından Nokta ~

» maNga Macau’yu Fethetti
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Perş. Ocak 29, 2015 5:58 am tarafından Nokta ~

» Film Tadında Video Klip
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Perş. Ocak 29, 2015 5:50 am tarafından Nokta ~

» maNga Radyo Viva`ya konuk oluyor
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 9:05 am tarafından Nokta ~

» maNga - Hani Biz
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:59 am tarafından Nokta ~

» maNga - Hint Kumaşı
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:55 am tarafından Nokta ~

» Cartel ft. Ferman Akgül - Sen
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:42 am tarafından Nokta ~

» maNga-Fazla Aşkı Olan Var Mı?
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:40 am tarafından Nokta ~

» İşte Işıkları Söndürseler Bİle albümümüzün ikinci klibi
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:37 am tarafından Nokta ~

» EFFICACY: maNga
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:33 am tarafından Nokta ~

» Ferman Akgül Ve Halleri
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:31 am tarafından Nokta ~

» maNga- Rock'n Coke Libido.
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Icon_minitime1Salı Ocak 27, 2015 8:29 am tarafından Nokta ~

En iyi yollayıcılar
KALÞSÌZ CADI (2562)
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_lcap Alexander Rybak-Roll With The Wind Voting_bar Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_rcap 
ЯUH ףЯΛŁłçӘSł (1846)
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_lcap Alexander Rybak-Roll With The Wind Voting_bar Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_rcap 
Nokta ~ (1322)
RuH UnutuRsun (1257)
hayalet (327)
qaMe 0weR (296)
gkce_maNga (269)
MmAnGa_MiRaYy (256)
Hüqo (172)
*z*e*y*n*e*p* (154)

Galeri

Alexander Rybak-Roll With The Wind Empty
Anahtar-kelime

Nisan 2024
PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz

Takvim Takvim

Anket

Sitemizde Üyelerin Fotoğrafları Diye bir Forum açılsınmı ?

Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_lcap80% Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_rcap 80% [ 4 ]
 Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_lcap20% Alexander Rybak-Roll With The Wind Vote_rcap 20% [ 1 ]

Toplam Oylar : 5

Kimler hatta?
Toplam 43 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 43 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]

Sitede bugüne kadar en çok 290 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 2:30 pm tarihinde online oldu.

Alexander Rybak-Roll With The Wind

Aşağa gitmek

Alexander Rybak-Roll With The Wind Empty Alexander Rybak-Roll With The Wind

Mesaj tarafından KALÞSÌZ CADI C.tesi Şub. 19, 2011 1:15 am

I won't blame the hurting on you
You left in the sweetest way
I won't say that it's you
Making me feel this way
It's the heart and the soul and the body and the brain
Driving me insane but the wind and the land
And the fire and the rain always stay the same
While I roll with the wind
Bringing distance to everything
While I sit by the fire
And glance at the pouring rain
I won't claim it's all cause of you
I guess that I played a part
It's just that I never knew
I'd fall for you from the start
There's a hole in my heart and a picture in a frame
Driving me insane
But the wind and the land and the fire and the rain
Always stay the same
While I sit by the fire
I would never blame you for the heartache
I would never blame you for the tears
I blame my stubborn heart, soul, body
Every single thing around me stays the same
No matter what
While I sit by the fire
While I sit by the fire
KALÞSÌZ CADI
KALÞSÌZ CADI
Mod
Mod

<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2562
<b>Puan</b> Puan : 3767
<b>Rep Puan</b> Rep Puan : 5
<b>Nerden</b> Nerden : Cehennemden
<b>Yaş</b> Yaş : 30
<b>Ruh Hali</b> Ruh Hali :  Alexander Rybak-Roll With The Wind Seytan10
<b>Takım</b> Takım :  Alexander Rybak-Roll With The Wind Trkiye10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Alexander Rybak-Roll With The Wind Empty Geri: Alexander Rybak-Roll With The Wind

Mesaj tarafından Misafir Cuma Mart 04, 2011 11:10 pm

tşk kübra
Anonymous
Misafir
Misafir

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Alexander Rybak-Roll With The Wind Empty Geri: Alexander Rybak-Roll With The Wind

Mesaj tarafından KALÞSÌZ CADI Ptsi Mart 07, 2011 4:03 am

Rica Ederim (:
KALÞSÌZ CADI
KALÞSÌZ CADI
Mod
Mod

<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2562
<b>Puan</b> Puan : 3767
<b>Rep Puan</b> Rep Puan : 5
<b>Nerden</b> Nerden : Cehennemden
<b>Yaş</b> Yaş : 30